Med tanke på våra produkters karaktär accepterar vi inte återbetalningsförfrågningar för våra prenumerationer efter 7 dagar.
En återbetalning kan endast begäras och göras när vi har all information om felet påträffat, enhet, applikation som används, typ av anslutning (wifi/ethernet), hastighetstest, problem som påträffats och validerats, samt har försökt lösa ditt problem med vårt stöd. Vi tillhandahåller en kvalitetsservice och eventuella defekter i din installation eller flöde kan inte hänföras till oss. En andra server är tillgänglig och kommer att erbjudas dig för att verifiera att problemet inte kommer från våra tjänster och överföra dig dit vid behov.
I detta fall kommer beräkningen av den pro rata-ersättningen att göras genom att dra av 239 kr för varje användningsmånad från det totala beloppet som betalats.
Observera dock att det kan ta upp till fyra arbetsdagar att behandla din begäran om återbetalning.
Demo- och bronsprenumeration är ej återbetalningsbara.
Vårt återbetalningserbjudande förblir helt efter vårt gottfinnande enligt våra kundtjänstrutiner.