Vår VikingIPTVpro-tjänst ger tillgång till en mängd olika digitala TV-kanaler och videoinnehåll via Internet Protocol TV. I denna FAQ kommer vi att svara på några vanliga frågor om vår IPTV-tjänst.
Att betala mer än +1000 kr per månad för kabel- eller satellit–TV är inte nödvändigt med IPTV. Den här tekniken erbjuder fördelar som konkurrenskraftiga priser, ingen hårdvaruinstallation krävs, inga bandbreddsbegränsningar och obegränsad tillgång dygnet runt genom alla dina enheter.
Vi erbjuder kanaler i SD, HD, Full HD och HEVC (4K). Välj den kvalitet som passar dig baserat på din internethastighet.
- Svenska
- Norska
- Danska
- Finska
- Engelska
- Vi har alla språk, om du vill lägga till ett språk på ditt konto är det bara att kontakta vårt supportteam på: support@vikingiptvpro.se så gör de det åt dig.
- Smarta TV-apparater
- Android lådor
- Smartphones
- Tabletter
- MAG-enheter
- Formella enheter
- PC
- Macbooks
- Apple TV
- Amazon-enheter (FireTV, Stick)
- Xbox
- Andra enheter…
- Om din enhet inte finns med i listan ovan, kontakta vårt supportteam för att fråga om kompatibilitet.
Din beställning kommer att behandlas omedelbart! Efter att du har gjort din betalning kommer du att få dina koder direkt och automatiskt på din e-post.
Om det är slut i lager kan det ta mellan 30 minuter och 1 timme.
Du kan betala med ditt PayPal-konto eller med ditt Bankkort.
Om du stöter på ett betalningsproblem eller ett fel med din beställning, dubbelkolla din information. Om problemet kvarstår, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig att lägga din beställning = support@vikingiptvpro.se
Vårt supportteam är tillgängligt från 9:00 till 22:00, 7 dagar i veckan för att hjälpa dig att lösa eventuella problem du kan stöta på med din beställning. Vi vill se till att du får en smidig och problemfri upplevelse när du köper vårt IPTV–abonnemang.
Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.
Vi erbjuder ett remissprogram för våra nuvarande kunder. Om du rekommenderar ett 12–månaders köp får du en gratis månad i retur.